Odalarınıza kolay süs yapımı

Merhaba! :) Şimdi size çok basit bir şekilde odanızı nasıl güzelleştirebileceğinizi anlatacağım. Ben bunu ilk olarak bir arkadaşımın dışarıdan satın alması ile gördüm.


Bu gördüğünüz kenarları duvara yapıştırılan bir ipe asılı karton çerçeveler, arkadaşım bunu 10tl civarına satın almış, içlerine fotoğraflar koyacağını ve odasına asacağını söyledi benimde bu fikir ve görünüş hoşuma gitti, fakat fazlasıyla pembe sever biri olarak renkleri hoşuma gitmemişti, Malum lacivert kırmızı gibi koyu renkler içeriyor :D Ve sanırım dışarıda bulmakta kolay olmayabilirdi. 
Bende bunu kendim yapmayı düşündüm. Sizde yapmak isterseniz almanız gereken malzemeleri yazıyorum;
1- Hasır ip
2-Uhu pattafix yapıştırıcı ( duvara sabitlemek için )
3- İstediğiniz renklerde fon karton ya da keçe
4- Üzeri için fotoğraf baskılarınız yada tercihen bez süsler
5- Küçük süs mandalları ( Kırtasiyelerde bulabilirsiniz)

İşte gerekli malzemelerimiz bunlar. Bu arada bu duvar süsünü uhu pattafix ile yapıştırınca duvarda iz vs. bırakmıyor, ya da duvardan düşmüyor ve istediğiniz zaman takıp çıkartabiliyorsunuz, Bu yüzden bu süsü doğum günlerinde vs. de kullanabilirsiniz :)

Hasır ipi istediğiniz boyutta kesiyorsunuz, daha sonra fon kartondan küçük kareler kesiyorsunuz, çerçeve şeklinde kesip içine fotoğrafları yerleştirebilirsiniz. Daha sonra kareleri mandalla ipe asıp ipi de duvara yapıştırıyoruz :) 

İşte benim yaptığım :))




İşte bu şekilde :) Olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum, eğer siz de yaparsanız mutlaka fotoğraf atın :) Teşekkürler. Başka yazılarda görüşmek üzere :)






Yorumlar